Saker som hänt

är att jag springit på x-antal anställningsintervjuer och tillslut efter stora mängder beslutsångest har jag bestämt mig för ett ställe och tackat ja. Om cirkus fem minuter ska jag hoppa på Minerva (ja, jag har även köpt en splitterny cykel som blev stulen efter en natt och som jag precis fått ut en ny på försäkringen) och rulla iväg till min nya arbetsplats och skriva papper. Det är en förskola som arbetar efter reggio emilia pedagogiken vilket betyder måla, snickra och skapa med barnen dagarna i ända! Tar 15 minuter på cykel dit och lönen är alldeles ok. Min sista kurs i skolan går som smort och jag njuter av dagarna i slöjd och bildsalarna! Idag kommer mina små prínsessor hem och då ska vi baka pizza och kramas! Sådärja, nu måste jag hoppa på Minerva! Tjingalong

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis! Och Reggio Emilia gillar jag, pojkarnas förskola är baserad på den pedagogiken.

2009-09-22 @ 18:31:44
URL: http://maddemamman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0