När, var, hur passerade jag gränsen???

Gränsen är helt klart passerad och ger mig halvångest.
Ni vet den där gränsen när man går från att bli förolämpad över att få visa leg och få betala ungdomsbiljett på skärgårdsbåtar, till att helt plötsligt bli skitglad för att sekunden efter få ångest över att man blir glad över att se yngre ut än man är.

Jag har uppenbarligen passerat den gränsen, vette fasiken hur det gick till men är skrämmande medveten om att jag blivit skitgammal :S

Jag har ALLTID blivit sur och förolämpad över att folk tror att jag är yngre än jag är. Nu helt plötsligt så blir jag jätteglad över att få visa leg på att jag minsann visst är över arton... Hjälp! När blev jag så här gammal!!!

Gränsen är passerad och ångesten kommer smygande, det ÄR faktiskt bara gamla människor som blir glada över att se yngre ut, och jag är tydligen en av dem.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0