Okej okej, dåligt jag vet...

Men jag bangade Skansen. Orkar helt enkelt inte, plus att det verkar som att Valerio fått för sig att det var han och jag som skulle på en date. Inte mina planer...Visst han är söt som socker, snygg som attan och trevlig och charmig som få, men jag vet inte jag.... Själva spänningen/attraktionen fanns inte där från min sida i alla fall så då känns det sådär lagom onödigt. Plus att de ändå åker hem till Rom nu i natt...Jaja, jag har nu lovat att ta mig till Rom nån gång och då höra av mig. Skadar ju aldrig att ha lite kontakter världen över, och i underbara Rom kan man inte ha för många :P

Kommentarer
Postat av: Liv

Kul att knyta kontakter sådär! Jag har tänkt på det, man skulle ha "bekanta" i varje världsdel. Så man får anledning att göra den där jordenruntresan i framtiden :P

2007-08-26 @ 11:15:13
Postat av: Yllis

Liv: Eller hur!!! Har börjat min lilla kontaktsamling nu ;P

2007-08-28 @ 20:58:46
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0