Semesterveckan inledd...

Den här veckan är jag ledig från allt. Vilket betyder: skola, jobb och barn. Känns otroligt lyxigt och nästan lite overkligt att ha en hel vecka för mig själv då jag kan göra precis vad som faller mig in.
Började dagen med att lämna kiddsen på förskolan, har sen fixat lite "måste göra" grejjer och nu kom jag precis in efter en skön joggingtur. Måste verkligen ta tag i min träning igen nu efter en hel sommar av lättja i kombination med överkonsumering av sockerstinna produkter. Så idag snörade jag på mig pjucken igen och sprang till eljusspår, ett varv runt elljusspår, backe upp och backe ner... i 30 minuter och avslutade sen med att promenera 15 min. Känner mig nöjd med den starten.

Idag ska jag äntligen gå och se på "Harry Potter- Order of the phoenix" med Jessa och sen blir det några öl efter det :)

Skööööönt att vara ledig :D

Btw. Varför blir jag alltid så sabla röd i nyllet när jag springer? Fejset matchar mina nymålade blodröda naglar just nu villjag lova. Blir aldrig lika röd av annan träning. Skumt skumt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0