Varit lite låg sista dagarna...

men ska i alla fall uppdatera er om vad jag haft för mig...

På Lördagen mötte jag upp Valerio och Roberto och drog med dem till Miss Li konserten. Vi var ett rätt stort gäng som glada och förväntansfulla drack öl på Trädgården i väntan på Miss Li.
Som förväntat var konserten alldeles grym. Skön musik, underbar personlighet i kombination med en fantastisk röst och grymt band. What more do you need liksom...?

Kvällen blev askul även om det var lite trist att V och R åkte hem till Rom runt tvåtiden. Själv trillade jag in genom ytterdörren kvart i sju på morgonen efter en nice efterfest hemma hos lilsis Nanni.

I går började skolan igen. Sjukt kul att få träffa alla igen och vara tillbaka i vår älskade bildsal.

Bjuder på lite kort från helgen...

                           



Kommentarer
Postat av: Liv

Vilka fina kort! Han på din högra flank på första kortet såg rätt hyfsat bra ut. (Grov understatement) ;)

2007-08-29 @ 10:28:02
Postat av: Yllis

Liv: Eller hur...assöt, och trevlig. Är bjuden till Rom nu :P

2007-08-30 @ 17:51:39
URL: http://www.barajaget.blogg.se
Postat av: Liv

Inte avis aalls. Packa med mig på en litet hörn va?

2007-08-30 @ 18:27:20
Postat av: Yllis

Liv: Självklart:D

2007-08-31 @ 19:31:15
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0