Mannen med stort M....

Efter varje konsert med Mr Williams jag varit på (hmm, alla han haft i Sverige helt enkelt), så har jag skuttat runt i förälskelsens dimma i flera veckor efter. Helt sjukt, jag vet. Jag känner mig som fjorton igen. Varje gång.
Men gud vad den mannen kan sjunga. Att han sen är världens charmigaste och bästa entertainer någonsin gör ju inte saken sämre.
Men VAD i hela friden är det han har/gör som får vuxna kvinnor (ja, jag ska tillhöra den kategorin), att helt abrupt vara tillbaka i fjortisens idoldyrkan? Spännnande fenomen. Perfektion ut i minsta detalj ;P
What A Man !!!!



 





Kommentarer
Postat av: Mark

Han är världens nu bästa entertainer. :)

2007-02-18 @ 14:13:05
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: yllis

Mark: Så sant som det är sagt. Har alltid tyckt att du verkar vettig ;P

2007-02-21 @ 18:53:58
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0