Just ja, slutet (förhoppningsvis) på Mirans overallhistoria.

Jag har ju som jag skrivit tidigare blivit tvungen att reklamera inte mindre än TVÅ overaller den här säsongen. Sablarns funktionsoveraller som inte är funktionella utan läcker in en massa vatten.

Läste inne på AFFs barnkläderssnack att en liten barnkladesbutik i Solna (Rustinett) hade halva priset på typ hela affären.
Så jag åkte dit i Torsdags och kom hem med:

1 Reima-tec overall till Spiran
1 Mikkline cordura overall till Leia nästa vinter
2* långärmade Exittröjor
1 stickad rosa/brun randig zipkofta
3-pack strumpisar
1 Lilla Anna t-shirt
varsitt par Börjesson vantar i ull till töserna
och ett par fleecebyxor till Leian oxå de från Exit

Allt som allt betalade jag 1400 :) Bara overallerna hade gått på 2100 i vanliga fall. Mycket nöjd vill jag lova att jag är nu.

Men liite ledsen kommer jag nog alltid vara över att Spiran inte kunde ha kvar sin fina bruna Molo overall.( Reiman är i en skrikrosa färg som ungen bara älskar;P ) Då syns hon ordentligt i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Debbie

Haha, exakt.. bra att du kan se den rosa som något positivt iaf :D hihi.. Nu funkar internet! WOHO!

2007-01-22 @ 17:35:22
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: yllis

Debbie: glaset är alltid halfullt hos mig vet du väl ;P

2007-01-22 @ 20:05:40
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0