Och så var det den sablarns hemtentan

Jag tror att jag blir helknäpp snart. Kurslitteraturen är hel vaijsing och att få till några referenser i examinationstexten är en praktisk taget omöjlighet känns det som just nu.  Den ena boken har jag inte ens lyckats ta mig igenom. Jag har försökt både att läsa från pärm till pärm, skumma lite och snabbläsa, men jag KAN bara inte få in vad det står, den är så sjukt tråkig. Och vet ni, det mest galna är att den endast är på, håll i er.......55 ynka plutt sidor. Jag skämtar inte när jag säger att jag försökt mig på bok helvetet i tre veckor. Jag som är en bokslukare av rang i vanliga fall. Blä för trist kurslitteratur.

Och inte får jag tröstäta lite godis heller :(

Snyft, snyft (hamnade visst lite i *tyckasyndommig* gränden) där ;)

Kommentarer
Postat av: Liv

Men nu blir jag nyfiken, vad heter denna för gräsliga bok som jag ska undvika i framtiden? Det går inte att kolla i indexet under rubriker och väva ihop med egna funderingar ens? Hoppas du finner flytet trots allt snart!

2007-01-10 @ 13:55:51
Postat av: yllis

Liv: Den heter värdegrund och samhällsutveckling. Heeemskt tråkig. Visst läser väl du med till lärare eller blandar jag ihop det nu?

2007-01-10 @ 18:30:12
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0