Sitter med den sista läsloggen

Den absolut svåraste enligt mig. Ni vet den där hemska boken jag aldrig lyckats ta mig igenom helt. Ja, ja, några små citat har jag i alla fall lyckats få fram som jag bara ska svamla lite runt nu.
Börjar bli smått stressad. Vi ska åka och lämna kiddsen hon en kompis vid fyra. De ska ju sova där inatt för jag och J ska ju på examenspartaj :) Skönt ska det bli att faktiskt få sova ut imorgon utan att små troll väcker en vid halv sju.

Ikväll blir det den svarta sidenklänningen jag hade på nyår och mina nya pilgrim smycken. Till det min mammas gamla superfina pumps och svarta tunna strumpisar. Guldnaglar och svart kuvertväska i fuskskinn och STOR rosett på. Håret åker nog upp i en fin kreation med :)

Ska bli så himla kul.



Kommentarer
Postat av: Liv

Ååh, vad roligt för er med examenspartaj! Och sovmorgon och allt, vilken lyx! Ha en kul kväll nu

2007-01-13 @ 20:34:57
Postat av: yllis

Liv: Vi hade superkul. Både vi och barnen på var sitt håll :) Och gud vad skönt det var att få sova ostört fram till elva. Inte så vanligt förekommande direkt ;P

2007-01-14 @ 21:11:25
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0