Tjatar vidare om overaller

Idag reklamerade jag Spirans 2a overall för säsongen. Kan man Ha sån otur?
Overall nummer 1 var en brun funktionsoverall från Nameit. Sprack i sömmarna och läckte som ett såll.
Overall nummer två inhandlades på lucia. En brun MOLO overall. Galet snygg. Även den läckte som ett såll märkte vi nu i veckan då dottern blev plaskblöt på benen varje dag.
Reklamerade den på Sprall på NK idag med sorg i hjärtat, den var nog den finaste overall jag sett *snyftar lite*.
Så nu har jag lagt undan en Reima-tec i Solna. 50% rea är ju inte helt fel det heller, som plåster på såren för att dottern inte får någon snygg brun overall känns det som.
Men de Reima vi har haft under åren har iallafall aldrig läckt in vatten.

Gnäll gnäll ;P


Kommentarer
Postat av: Debbie

Men gu va stört! Att det ska va så svårt för dom att fixa en bra overall va! :P

Jag köpte inte ljusstaken ba för ja tänkte ja skulle ha pengarna till nå annat. Du vet, jag e ju faktiskt ganska pank å vill kanske inte lägga pengarna på en ljusstake :P Fast.. den va fin. Velade lite, men sen kunde ja inte sluta tänka på den. Så.. hm. Bara pengarna som gör att jag velar.. inte känslorna! Haha :D

2007-01-17 @ 23:03:16
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: yllis

Debbie: haha, ta den på nästa rea.

2007-01-21 @ 19:05:29
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0