Trött, tröttare, tröttast!!!

Där kandiderar jag starkt just nu. Äntligen är kursen slut. Inget mer att skriva och läsa. Tyvärr så måste jag tillbringa både morgondagen och dagen därefter på min praktikplats då jag var tvungen att vabba två praktikdagar innan jul. Shit vad det suger hårt. Jag ska helt enkelt dit och sitta av tiden liksom :( Känns riktigt omotiverat vill jag lova.

På torsdag ska vi i studentarbetslaget äta gott, dricka gott och spela skojjiga spel. Det ska bli superkul. Efteråt så ska vi möta upp de andra i klassen och dricka öl :O)

Nu ska jag nanna. är totalt urvriden både mentalt och fysiskt känns det som.

Natti natti!!!

Kommentarer
Postat av: Liv

Åh, känner igen det där med att sitta av tiden pga vabbande..suger som du säger! Men du öl och spel låter ju inte illa!

2007-01-17 @ 19:04:40
Postat av: yllis

Liv: mmm, det var helt okej idag men morgondagen är ju kvar. Fast med tanke på vad kvällen vigs åt så klarar jag mig nog igenom den med :)

2007-01-17 @ 22:36:33
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0