Leias fötter växer helt galet...

Helt ärligt, hur mycket kan en barnfot växa egentligen? Och ännu mer undrar jag, HUR SNABBT får de egentligen växa??? Leias fötter växer så det knakar. Helt plötsligt så är varenda sko för liten. Helt sjukt faktiskt.
Så idag innan teatern tog vi en snabbis förbi Farsta Centrum för att se om vi kunde hitta nåra bra puppor till tösen.
Och faktiskt, det gjorde vi oxå. Tom TVÅ par!!!

Först inne på Wedins så hittade vi ett par små skinnballerinas på REA. Jag tittade på dem redan i höstas men då fanns inte rätt storlek. Nu idag fanns det endast ett par kvar och det galna var att det var ett par i alldeles rätt storlek. St 30, bara 7 nummer mindre än jag nu :S Och då är tjejen inte ens fem än... 75:- gav vi för dem, jag är så himla bra på att fynda ;)

Sen hittade vi även ett par gympisar/sandaler. Blir bra med strumpor under nu och funkar sen även när det är varmare ute med bara fossingar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0