Underbara underbara lilla Miss Li...

Konserten igår var helt fantastiskt bra och värd all väntan 100 gånger om.

Tjejen är så otroligt störtskön, rösten är personlig och både behaglig och tokskrikig om vartannat. Hon verkar även ha en underbar personlighet, skämtar med publiken och fick oss alla att känna oss inbjudna till hennes egna lilla jamsession i vardagsrummet. Låtarna har ett fantastiskt sound som får en att kastas mellan oerhörd lycka och total förälskelse till den lite mer olyckliga förälskelsen...

Och bandet får absolut inte glömmas bort heller, oerhört duktiga musiker hela bunten. Och att det består av inte mindre än 7 söta pojkar gör ju inte det hela sämre heller. Vet faktiskt inte om alla var så söta egentligen, men jag har altid varit sjukt svag för musiker, det är något alldeles särskilt med en fin kille på en scen som dessutom vet hur instrumenten ska hanteras..yummy...
Sen skadade det ju inte att alla verkade så otroligt avslappnade och sköna. Två av killarna satt mitt på scenen i en nersjunken skinnsoffa och drack öl, skålade och spelade på all världens konstiga och mindre konstiga instrument. Bla en såg och en citron ;P

Summa sumarum: Hela konserten var outstanding. De varvade mellan gamla skivan och den nya som släpptes igår. "God Put A Rainbow In The Sky".  Och Japp, självklart fick den följa med hem, man måste ju stödja musikindustrin så gott man kan ;)
 


Miss Li "Oh Boy" Debaser 070502





Kommentarer
Postat av: Minna

Vad kul att det blev så bra

2007-05-03 @ 19:18:03
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Lisa

lååten :)

2007-05-03 @ 19:30:26
URL: http://liiiisaa.blogg.se
Postat av: Kicki

Vad roligt att det var så bra!!! Det är så underbart att gå på en riktigt bra spelning :)! Kram/Kicki

2007-05-04 @ 09:16:19
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: yllis

Minna: Mmmm verkligen kul, att gå på konsert är verkligen alltid en upplevelse :D

Lisa: Älskar den låten...vi stod där längst fram mitt framför Miss Li, härligt röj...:D

Kicki: Mmmm nu längtar jag ihjäl mig efter Jazz festivalen och min ständiga sommarförälskelse...Eric Gadd.... ;P

2007-05-04 @ 17:31:24
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0