Vad hände?

Började känna mig hängig på praktiken igår så jag begav mig hemmåt en timme tidigare än vanligt...
Väl hemma var jag så snurrig och matt inombords med en molande huvudvärk och ont i varenda muskel att jag stöp i säng bums...
Trots två vintertäcken varav det ena är i tjockt dun, pyamas och raggsockar låg jag och tokfrös i några timmar medan jag dök i och ur en feberdvala. Tempen visade på 38,9 så det var kanske inte helt konstigt att jag mådde som jag  mådde. Gick alltså och la mig kl fyra igårkväll och sov til........kl ETT idag :S Heeelt galet 21 timmars sömn... vaknade till och lommade iväg och kissade ibland bara. Var vaken nån timme på kvällen med och låg och småglutta på "Alien verses prediator"...

Idag mår jag mycket bättre, febern e borta tror och hoppas jag på, men huvudvärken ligger och lurar bakom hörnet och aptiten är long gone...lika bra det iofs för jag har ändå inget ätbart hemma och affären e inte ena å tänka på... Ändå tassade jag ned till källaren och hämtade upp adventssakerna... Klart att det ska vara adventsfint härhemma på söndag när kiddsen kommer även om jag e sjuk...!!!

Håll tummarna för att jag e frisk imorrn så att jag inte missar årets partaj!!! Glöggfest hos allas vår käre Robin. 15 liter glögg har han gjort i år och lussebullarna och pepparkakorna brukar digna på faten :D Om jag spenderar nästkommande 21 timmar i sämgen så kanske jag lyckas bli frisk? Vad tror ni? Värt å testa i alla fall....

Bjussar på en riktigt fancy bild av sjuka Yllis... så ni verkligen tycker synd om mig ;)






Kommentarer
Postat av: Debbie

Du måste bli frisk! Vad e glöggfesten utan dig liksom? Ur my partner in crime ;)

2007-11-30 @ 22:30:54
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0