SPUNK

Sabla Stockholmshem!
Förra tisdagen pratade jag med felanmälan. Min tvättstuge-nyckel (elektronisk plastbricka typ) funka inte och jag kunde inte komma in i byggnaden för att boka tid. På torsdagen skulle jag få en ny... dagarna går men nyckeln lyser med sin frånvaro. Seriöst, vi har inga rena kläder och Mira har kissat i sängen varje natt senaste veckan... nu finns inte ett enda lakan eller påslakan i hela skåpet...
Då nyckeln fortfarande inte dykt upp i tisdags ringde jag igen... näe då var visst ingen nyckel beställd åt mig... hur i hela det nu kan ha gått till... en ny beställning läggs in och idag när jag kom hem från skolan låg den där i brevlådan! Lycklig över att äntligen få bort bergen av tvätt skuttar jag ner till tvättstugan för att boka tid. Men då... DÅ FUNKAR INTE HELLER DENNA NYCKEL!!!
Skämtar de med mig???
En stor smula upprörd ringer jag återigen till felanmälan och kan ha låtit en smula hysterisk... flickan på andra sidan linjen säger att hon ska omprogrammera min nyckel via datorn och att jag en timme senare ska gå ner och prova igen.
Funkar den tror ni? Icke sa nicke!!! Ringer igen, gråtfärdig och med en tjusig vibrato på stämman förklarar jag att min nyckel fortfarande inte funkar... då visar det sig att de inte fått kontakt med typ bokningscentralen eller vad det nu hette och har därför inte kunnat programmera min nyckel än.... jag ska prova senare och återkomma innan fyra igen...

Hjälper det om jag tokgrinar i luren nästa gång tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0