Cykeldoktorn

Är på väg hit!

Fick en citybike för en 4-5 år sen. Cyklade på den en gång men det kändes inte bra. Jag vill ha en sån som Vera, fotbroms, oväxlad och som man sitter upprätt på. Tyvärr har citybiken stått ute några år, glömde liksom bort den en smula.
Men jag är en sån som tycker att alla cyklar förtjänar att få susa fram på vägar och se världen så jag tänkte rusta upp den gamla och sälja den till nån som uppskattar den... men eftersom den stått ute så länge är den lite ledsen. Behöver smörjas och så. Och till råga på allt så hoppade kedjan av när jag kånkade upp den till lägenheten för tillfixning. Det var över min kunskap... fasiken, 18 växlar liksom... en hejjans massa kugghjul och sladdar och inställningar... Så nu är min söta vän P på väg hit för att hjälpa till en smula. Sen blir det middag och film, det minsta jag kan erbjuda för hjälpen :)
Håll tummarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0