Liten uppdatering!

I Fredags var jag på 25-års fest. Barnen mina lämnade jag hos morfar så de kunde busa med småkusinerna!
 Det var min fina kusin som fyllde år. Först var vi hemma hos henne och minglade och åt gott plock. Eller mingla och mingla, jag satt mest på balkongen då 25 personer i en liten lägenhet blir extremt varmt...
Vi drog sen vidare till Grand Garbo där festen fortsatte. Efter lite efterfest somnade jag vid fem tiden en smula beruskad och en stor smula trött!

Igår var jag mest trött hela dagen, somnade redan kvart över åtta på kvällen :P
 Men Mira var nog tröttast. Hon somnade för natten innan kl slagit halv sex... ingen mat hann hon få i sig ens. Vaknade pigg som en mört strax efter sju i morse.

Bjuder på en bild på lilla O och Kostas... så här spenderar vi dagarna med sol för tillfället! Mitt ute på sjön, färgglada och guppandes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0