Skor av marsipan

Lilla L tyckte att det såg ut som det... och visst har hon väl rätt?

Jag vill leva i en vacker värld där alla skor var av marsipan. Och alla pojkar skulle ha fräknar på näsan och lockar i nacken och hålla upp dörren och skriva fina kärlekslappar som de stoppade i alla flickors kappfickor när de inte såg... och alla hus och hem skulle vara färgglada och vackra och fåglarna skulle kvittra vackra melodier dagarna i ända. SÅ vill jag ha det.

image520
Jag vet, bilden blev fjantdålig men skorna ser verkligen ut som prinsessbakelser på riktigt. Lovar.


Kommentarer
Postat av: Pudding

Jättesnygga! Var har du hittat dem godbitarna?

2008-05-13 @ 22:42:04
Postat av: Yllis

Pudding: Visst är de! Jag hittade dem hemma hos min dyra syster och hon lovade att de skulle få bo här hemma hos mig ett tag. Ett långt tag om jag får bestämma!

2008-05-14 @ 13:19:07
URL: http://www.barajaget.blogg.se
Postat av: Eva

Dom var underbart söta! vart hittade du dom?

2008-05-14 @ 16:36:29
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0