Lösenord?

Så dum jag är... jag har hela tiden trott att det här är min blogg... att den handlar om mig! Och att den lilla skara läsare jag har har förstått att allt jag skriver är ur MITT perspektiv... det är liksom lite det som är grejjen med en blogg... det är ju ingen akademisk text direkt där man ser från sjuttioelva olika synvinklar och inte lägger in egna reflektioner, känslor och tankar...

Jag har tydligen fel... den här bloggen handlar inte alls om mig fick jag reda på idag... och jag får inte alls skriva ur min synpunkt... så fel jag haft hela tiden...

Kanske att jag ska lösenordskydda den här bloggen... då får jag skriva som jag vill... kan faktiskt helt sluta upp att retuschera och förmildra saker och ting... kan skriva smaskiga detaljer om allt och alla... det kommer ju ändå bara vara jag som kan läsa då... och den lilla skara som klarat mitt test och fått tillgång till min lilla värld...

...eller så fortsätter jag som jag gör nu och gillar läget med att en massa människor som inte har här att göra ändå hänger här och lägger sig i min blogg...

Jag vet faktiskt inte alls nu... jag tappade sugen!

MIN MIN MIN... JAG JAG JAG


Kommentarer
Postat av: Kicki

Vad har hänt? Trist. Det är klart det är din blogg och att du kan skriva det du vill - men jag antar att någon lagt sig i... Om du lösenordsskyddar bloggen så skickar du väl mig lösenordet? Kram!

2008-11-08 @ 22:14:57
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Ancha

Näe! Världens bästaste yllis ska inte låta sig tystas! Upp till kamp, jag är med dig. Jag är ju kär i din blogg! Kramar!

2008-11-12 @ 17:17:19
Postat av: Yllis

Kicki och Ancha: Vet ni ens hur fina ni är? Kramar tillbaka till er båda... tror jag ska försöka utan lösenord ett tag till... det är ju risken man får ta med en blogg, att det kanske hittar hit folk man inte vill ska läsa/snoka men men... jag är en smula svårtystad för det mesta så varför inte här med ;)

2008-11-12 @ 18:50:40
URL: http://barajaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0