Dagens träning och sockerbomb!

Vi hade som sagt samträning idag på aikidon. Det gick bra och var kul... Mira spenderade båda timmarna klättrandes i ribbstolar och springandes runt mattan... Leia däremot var med och tyckte att det var riktigt roligt. Falla framåt lärde hon sig på en gång idag... så himla duktig!

Sen blev det ett skönt svettigt 30 minuters spinningpass följt av 30 minuter core... jag älskar att känna kropp och muskler arbeta!

Nu sitter jag med en oljeinpackning i håret och funderar starkt på att krypa till kojs med en bra bok och massor med te och choklad!

Imorgon börjar min supernyttiga månad... jag har ett sockerberoende som får de omkring mig att bli smått mörkrädda... jag trycker utan problem i mig 200 gram choklad om dagen... och även om jag äter skapligt bra mat, (bara fullkornspasta, sällan ris och potatis, sällan bröd mm) så ska jag nu testa att utesluta socker och vitt så gott det bara går... min mage är ledsen... ont har jag i den dagligen... och trots att jag inte varit i närheten av laktos så blir magen stor, gasig och svullen... det är hemskt och jag är så sjukt trött på att ha ont varje kväll... så from imorgon ska jag äta tokigt nyttigt i en månad för att se hur magen kommer må... håll tummarna för att det kommer gå bra och att sockerberoendet ger med sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0