En himlans massa träning

Eftersom jag var hemma med Liten tjej i torsdags missade jag den planerade gym-sessionen. Så efter gårdagens 30 minuters spinning och 30 minuters core körde jag även igenom mitt gym-program. Skippade magen dock då den fick så den tålde under coren.

Spinningen var helt underbar igår... i vanliga fall brukar jag vara rätt slut redan efter 10 minuter... men igår la jag växeln lite mer lagom och hade kunnat hålla på i timmar kändes det som... Har nog kört på alltför tung växel de andra ggrna, för nu behövde jag inte skruva ner den mellan stå och sittandes cykling utan kunde köra vidare där jag hade den... lite lagom tungt hela tiden alltså... jag brukar skruva upp coh ner hejvilt :P Ja ja, tror jag fattat grejjen nu... man ska faktiskt inte vilja att passet ska ta slut redan efter tio minuter.

Coren var skitkul den med... känner att jag verkligen fått kläm på "stämpeln" nu och att det redan gett resultat, för jag känner mig starkare genom hela passet.

På måndag ska jag våga mig på 45 minuters spinning... det ska bli skoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0