Nu var det klippt!

Hemma från frisören... bilder kommer senare, telefonen behövde laddas plus att jag kännde att jag behövde göra iordning håret själv för att veta om jag är nöjd eller inte... blev inte riktigt som jag tänkt mig men kasnke blev det bra ändå... utväxten är puts väck i alla fall men frisören vågade inte bleka längderna då håret är så skadat av hemblekningarna... men färgen är fin i alla fall och det vita kommer, lite senare bara... hon klippte även nacken och lite på sidorna så att jag nu har en väldigt kort page... eller mer som en bob faktiskt... jag får ha håret bakom öronen tills det vuxit ut lite så jag kan få till linjen jag vill ha... kort page med lite längre fram men ändå rak...typ... jaja färdigsvamlat, som sagt så kommer bilder snart!

Mötte upp L efter frisörbesöket och åt lunch på pizza hut! Hemskt onyttigt men åh så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0