Oh what a blush!

Jag förstår inte hur min kropp fungerar... trots att jag vid konditionsträning svettas vad som kan uppfattas som flera liter, blir jag sådär sjukligt röd i fejset att folk stannar upp och stirrar... I förrgår efter mitt första 45 minuters spinningpass var jag så röd att jag såg läskig ut. Två killar stannade tom och stirrade på mig utanför omklädningsrummet... och nej, det var inte för att jag var ovanligt söt just den dagen, tro mig! Jag funderade stilla om jag hade en stor snorkråka i pannan eller nått och öppnade dörren till omklädningsrummet. Därinne finns en stor fin spegel och när jag tittade in i den tittade en ovanligt konstig, stor solmogen tomat tillbaka på mig. Jag såg nästintill läskig ut!
Varför är det bara jag som bli så här erbarmeligt röd? Ingen annan på gymmet har ett lika blossande tryne som jag efter ett konditionspass... vad är felet med mig då?



För övrigt var jag på Yoga för första ggn i mitt liv igår... det var.... annorlunda... och svårt... men inte särskilt jobbigt. Antar att det blir jobbigare ju bättre teknik man får... får ge det ett par ggr till för att vara rättvis!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej,

Måste bara kommentera ditt "blush"-inlägg. Nej det är inte bara du som blir så sjukligt röd :-). Jag blir närmast blålilaröd efter ett hårt spinningpass, och det håller i sig minst så länge som det tar att ta sig hem.

2008-11-10 @ 14:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0