Under över alla under...

Berättade ju att det var Åke som höll passet i söndags... och ja, jag tog mig dit! Min motivation till aikidon har tyvärr legat på noll den här terminen... jag har tyckt att det varit dötrist och hittat på en massa bra anledningar till att slippa gå... enda ggn jag varit smått nöjd över att ha benhinneinflammation... den ger sig ofta tillkänna under aikidopassen...

i Söndags då... jag tog mig inte bara dit... jag tom älskade det! Det var underbar energi på mattan som förövrigt var smockfull... Kanske var det energin som fick mig att tända till... kanske alla underbara träningskompisar som jag faktiskt saknat en smula... kanske var det passet i sig... den lite tyngre uppvärmningen som fick kroppen att känna att den tränade... inte vet jag, men kul som bara den var det och jag hoppas verkligen att det fortsätter så... aikido är bra för själen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0