Hej hå hej hååå... till gymmet nu jag gå!

Jag överlevde gym-passet igår!!!
Jag tom underskattade mig, för jag tyckte inte att det var särskilt jobbigt och idag känns det inte ett jota! Får lägga på lite mer vikt nästa gång tror jag... tränade bröst, rygg, axlar och lite mage...

Idag tog jag en sväng förbi igen och satte mig på en träningscykel... trampade hejvilt i en halvtimme och svetten tom droppade från knoppen! Det är så jag vill ha det, så jag verkligen känner att jag tränar!

Tänk så duktig jag är va!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja faktiskt så e du riktigt duktig! önskar jag va lika duktig... /prylpinglan

2008-10-01 @ 13:01:06
Postat av: Yllis

Prylpinglan: jag kan träna åt dig med om du pluggar åt mig ;)

2008-10-01 @ 16:21:57
URL: http://barajaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0