Nytt gymprogram

Igår träffade jag söte Alex på gymmet. Han gick igenom ett nytt program med mig då jag tröttnat på det gamla och nu vet lite mer vad jag vill fokusera på.
Tyvärr så hade vi lite kort om tid då jag skulle på spinning direkt efter så vi hann inte gå igenom alla maskinerna men eftersom vi gjort det på datorn så tänkte jag att det löser sig nog.
Men gaaaah sitter och kollar på det nya programmet nu och upptäcker att jag har ju inte en clue... speciellt inte när det gäller de fria vikterna... jaja får haffa tag i kunniga människor på gymmet nästa gång och hoppas på det bästa :)
Vi kom i alla fall på att jag nu ska köra framsida en dag och baksida en dag, och därför köra 3x12 istället för vanliga 2x12. Jag måste lära mig att manövrera balansbollen så att jag klarar av att  göra crunches och rygglyft utan att rulla iväg och dratta på näsan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0