Skepp ohoj land i sikte

Väldigt långt bort men ändå fullt synligt för vältränade ögon!

För att ni landkrabbor ska förstå så kan jag tala om att det betyder att tentaskrivandet är påbörjat, och att jag kommit  en liten bit på väg (1½ sida av 4-5) och nu bara ska segla över till andra sidan där helgen väntar med andningspaus och rödvin!
Jag vet, jag har ju knappt kommit nån vart, men med mig är det lite så att när jag väl sätter mig och skriver så går det ganska snabbt. Började för bara ett par timmar sen med skrivandet och har redan skrivit en tredjedel sisådär. Har jag tur och jobbar jag flitigt blir jag färdig i morrn redan och då blir det långhelg ;)

Puss i ljumsken och ha det bra!

Kolla förresten vad vi mumsade på framför melodifestivalen på alla hjärtansdag... jag fullkomligt älskar dammsugare och jobbar jag nu flitigt ska jag unna mig en redan imorgon!



yummy yummu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0