Drabbad av köpdjävulen

det blev jag igår efter att för första gången på flera månader faktiskt hade lite pengar att lägga på mig själv...

Allt jag hittade var dessutom på REA så man kan ju säga att jag tjänade multum igår ;)

Jag mer eller mindre bor hos pojken min den här veckan så bilder får ni klara er utan, men jag köpte i alla fall:

En röd väska  i modell mindre portfölj med axelrem som jag suktat efter sen innan jul (halva reapriset)
En urtjusig hatt som får mig att känna mig som en riktig "lady" (halva reapriset)
En lammullskofta (halva reapriset)
Två Triumph BHar (30% av reapriset)
Ett par träningsshorts ( halva reapriset)
En nessesär (halva reapriset)
Ett par guldleggins (halva reapriset)

Är så himla nöjd och glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0