Helt modlös...

Skulle fått csn idag... men inte då... skolan har missat att registrera mig så jag får inga pengar förrän det är gjort. Jagat min lärare på mail och telefon hela förmiddagen... fick till slut tag på henne och blev hänsvisad till kursadministratören som sköter registreringarna... ringde på en gång, då var telefontiden slut två ynka minuter tidigare... mailade i alla fall och väntar nu på svar...

Jag har 15 kr på kontot, ingen mat hemma och barnen kommer på måndag... börjar gråta snart... sånna här misstag FÅR INTE göras...

Hade jag vetat det här hade jag aldrig shoppat loss så efter barnbidraget... men jag RÄKNADE JU MED ATT FÅ PENGAR IDAG!!!

Nu ska jag krypa ner i soffan, dra ett täcke över mig, sätta på en film, dricka en kopp te och tycka helt sjukt synd om mig. Ja det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0