Nya träningskläder

betyder starkare, uthålligare och piggare på gymmet!

Jomenvisst är det så!

Tänk så stark jag var på gymmet idag med nya tjusiga löpartights med reflexer och allt och nytt linne i funktionsmaterial... Min träningsgarderob börjar se riktigt skaplig ut nu! Sen att de var på halva priset gör ju inte saken värre för en fattig student.

Jag har även skaffat mig ett "2 ggr i veckan" pass hos sats... det är en kampanj de kör varje år där man efter att ha tränat två ggr i veckan tolv veckor på raken får en SATSsportbag. Eftersom jag inte har nån ordentlig så skulle ju en sån sitta fint. Det borde gå bra med... tränar ju oftast 3-4 pass i veckan vanligtvis ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0