Vilohelg

Jag har haft en hemskt hosta i två veckor drygt och senaste dagarna har jag även haft ont i halsen och varit snuvig... hemskt orättvist om ni frågar mig... jag tycker att man ska bli bättre efter två veckors sjukdom, inte sämre :(  Var hos farbror doktorn i torsdags som enbart konstaterade att det var ett virus som jag bara kan vila och vänta ut...

Jag fullkomligt hatar att vara sjuk... jag vill kunna träna, orka mysa med vänner, vara en bra mamma nästa vecka då barnen kommer... så den här helgen vigs åt mys och återhämtning...

Ska strax äta en god middag med pojken min bestående av revbensspjäll, ungsstekta grönsaker/rotfrukter och tzatsiki... tänker smuggla med ett glas vin med!

Blir jag inte friskare av revbensspjäll som är så fasligt gott så då vet jag sannerligen inte...

Sen blir det Sleepy Hollow med Johnny Depp... han borde faktiskt räknas som medecin han med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0