Midsommar på Utö!

I år firar jag midsommar för allra första gången utan barnen... sen jag fick dem alltså... Känns faktiskt skitjobbigt... Så därför tänker jag bli lagom full och ha skitkul i skärgården så att jag inte hinner sakna dem så himlans mycket...
Så här skoj hade vi ialla fall i Rimbo för ett par helger sen... finaste ungarna mina!



Träd är till för att sittas i toppen på helt enkelt!



Mammor är till för att sitta på...



Barn är till för att falla över!



Mira ser världen på sitt femårs-sätt!

Nu håller vi tummarna för att även morgondagen blir varm och solig... eller i alla fall inte ösregnig!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka underbart härliga bilder! Ja träd är defintivt för att klättras i! Justja, jag tycker du e så himla lik hon som driver sammy rose-bloggen! gå in å kika vetja! tror adressen e www.sammyrose.blogg.se! Vad tycker du själv?!

2009-06-18 @ 21:35:26
URL: http://www.komketchup.blogspot.com
Postat av: yllis

Helena: Huruvida vi är lika eller inte var skitsvårt att se tycker jag... men gillade bloggen :)

2009-06-21 @ 21:41:55
URL: http://barajaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0