c-uppsats

Ja då fattar ni.

Kanske att jag hittar tillbaka igen när (ursäkta språket) skiten är slut. Just nu är allt för mycket och för fel och allt dåligt kommer på en gång. Barnens far bröt benet och barnen fick bo här tre veckor på raken mitt under värsta uppsats perioden, sen är förskolan stängd två dagar denna vecka så uppsatsen får lida ännu en vecka. Pank är jag med men det är jag ju alltid så det var inget nytt direkt. 

Trots detta är jag vid relativt gott humör men trött trött trött så det dänger om det!

Nu grillar jag i alla fall på balkongen och gör tomat och mozarella sallad... inte kan man vara grinig då heller!

Kommentarer
Postat av: Bara Barah

Ja jag vet exakt!!! inte hur det är att ha 2 barn samtidigt som man skriver, fast jag vet hur det är att skriva c-uppsats;-) Snart e det över! då kanske vi ska ta en kall i solen. Längesen lixom! Kramis å lycka till!

2009-05-31 @ 12:16:28
URL: http://www.barabarah.blogspot.com
Postat av: yllis

Men åh minst tre kan jag tycka :)

Vi har verkligen varit skitadåliga på den fronten. Men nu är det sommar och snart slutar det regna och då jädrar :) Krambananer och lianer!

2009-06-02 @ 14:37:16
URL: http://barajaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0