Hjärtat är hemma igen :O)

Visserligen med TRE avslitna ledband på vänsterfoten men ändå. Kryckorna får nog hänga kvar ett tag och fotollen kan han glömma på en sisådär 4 månader. Jag tror att det är det som känns surast faktiskt, tycker så synd om honom.

Även Storbus mår rätt kass. Hon har haft feber hela dagen och mest legat och tittat på film. Nya favoriten är Teskedsgumman som jag fått hyra alldeles gratis från Lovefilm tack vare gratisgenerationen.  Genom Gratis generationen får man gratis prylar genom att värva medlemmar. Ingenting kostar något. Gå gärna in och regga dig via den här länken så kommer jag närmare mitt presentkort. Ingenting att förlora faktiskt, och gratis är ju gott som vi alla vet :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0