Ingen bebis längre...

Min lilla bebis är numer en stor liten treåring. På gott och ont får jag väl lov att säga. Härligt att se henne växa och utvecklas men samtidigt lite sorgligt att tiden går så fort. Det var ju alldeles nyss som hon låg där på mitt bröst och var så pytteliten och luktade så bebisgott.

Kalaset i fredags gick bra i alla fall. Smått hysteriskt som alltid när stora familjerna förs ihop på liten yta, men födelsedagsbarnet var glatt och lyckligt. Och stolt och stort.

         

Lillskräll blåser ut de tre ljusen på den egendekorerade tårtan ( I år fick inte jag göra tårtan utan den skulle målas själv, storskräll hjälpte till lite med) och håller för öronen när vi sjunger " Ja må hon leva..." Zlatan var såklart med på kalaset och busade en hel del med storasyster och kalasgästerna.
Som ni ser så suger kalas musten ur en, (speciellt om man varit ute och festat natten innan och sovit 1½ timme) ;) Sista bilden är ett typexempel av hur det blir när småmostrarna, stora morbror Hinke och småskrällarna förs ihop. Tycker liiite synd om moster Olli som inte riktigt var med på noterna i leken och hamnade underst ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0