Mysig eftermiddag/kväll med kiddsen i vårsolen

Innan jag gick och hämtade kiddsen på förskolan gräddade jag en stor sats fullkornspankisar, tänk att tom. jag kan ha sån framförhållning..
På väg hem gick vi lite omvägar genom skog och bakom hus och plockade årets första vitsippebuketter till tösernas stora lycka.

Väl hemma åt vi pankisar på balkongen. Även det var första gången för i vår. Sjukt mysigt och solen värmde så gott. Barnens farmor och Nenne kom förbi en stund då de var bortresta på Snäckans födelsedag i fredags. Var riktigt trevligt att ha dem på besök. Känns nästan lättare att umgås nu när Js mamma inte är min svärmor längre :P

Efter maten och när Randi och Svenne gått gick vi ut i parken och lekte en timme. Leia har blivit riktigt modig och är som värsta apan i klätterställningen. Min hariga, försiktiga lilla tös börjar minsann få lite skinn på näsan tror jag. Bra det, måste våga lite ibland :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0