Skit skit skit dator...

Nu har min gamla skruttburk verkligen tappat stinget. Nu går det mer eller mindre bara att logga in och om man har tur, använda msn messenger. Att göra nått annat på datorn är döfött att ens försöka. Måste verkligen ta mig till pappsen och hämta hans gamla dator som jag ska få låna, men Rissne känns verkligen lika avlägset som Australien just nu.

Jag har de senaste dagarna (sen J tog barnen helt enkelt) helt gått in i min "ligga på soffan och kolla sitcomes dvala". Jag har under de senaste dagarna förbrukat både första säsongen av "OC", första säsongen av "Gilmore Girls" och säsong fem och sex av "Vänner". Galet länge sen jag låg i min soffdvala faktiskt, kan inte ens komma på när det var, så jag går in i mitt försoffande med rent samvete :P Speciellt med tanke på att jag spenderade 4½ timme i Dojon i Lördags tränandes Aikido för en av Sveriges största Aikidokas. Sjukt kul var det men 1½ timmes vapenträning med Bokken sätter definitivt sina spår. Igår kunde jag knappt röra mig pga träöningsvärk. Idag känns det bättre men fortfarande låååångt ifrån behagligt ;)
Positiv smärta, härligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0