Tillbaka i träslöjdssalen...

var vi idag. Det var ett tag sen känns det som. Kul att vara tillbaka men jag tycker att det är så svårt att sätta igång med nya projekt. Vet liksom inte riktigt vad det är jag ska göra och vad jag ska börja med. 

Imorgon så kommer en besiktningsman från Stockholmshem och besiktigar lägenheten inför överlåtelsen av kontraktet. Lite nervöst faktiskt men det går nog bra. Vet att vi måste sätta in lister i hallen för det har vi inte gjort sen klickit golvet kom på plats för...låt se....sisådär 2-3 år sen :P Så går det när man inte gör allt själv, det var J och hans pappa som la golvet och som skulle sätta in tillhörande lister, men av någon anledning så kom de aldrig på plats...inhanlades inte ens :S
I övrigt så hoppas jag verkligen inte att de har något att invända på. Får väl baka kanelbullar eller nått att muta besiktningsmannen med. Risken är bara att jag dödar honom istället, är inte direkt en "natural" i köket om man säger så.... Jaja, det löser sig nog det med på ett eller annat sätt...som alltid.

Nu ska jag ner till tvättstugan och hämta tvätten och efter det ska jag till förskolan och hämta kiddsen, sen ska vi alla tre gå till Vivo och handla upp bonuschecken som damp ner i brevlådan idag. Aldrig blivit så glad för 50 kr på Vivo förut ;P Men är man pank så är man. Ska nog festa till med lite mjölk,bröd och ägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0