Tvättar fönster på löpande band...

hur kul är det egentligen? Jag vill verkligen bara skita i allt, hälla upp en Martini bianco, slinka ner i bikinin och fly ut på balkongen. Men jag är fast i alla måsten idag :( MÅSTE verkligen tvätta fönster och dammtorka, dammsuga, skura badrummet och rensa på tösernas rum. Jaja, köket och sovrummet är färdiga nu. Och glasdörren in till vardagsrummet. Så nu är det "bara" vardagsrummet och barnkammaren kvar. Helt plötsligt så känns det inte lika skoj att ha panoramafönster i vardagsrummet :(
 Nu ska jag ta i tu med resten av fönstren, men första ska jag rusa ner till turrelurren på hörnet och köpa godis :D Hade helt glömt bort att jag ju får äta igen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0