Beställt målning av kök och hall....

har jag gjort nu.
Äntligen får man väl lov att säga. Ska bli så grymt skönt att få fint omkring sig. Hallen är fult tapetserad i en äggulegul färg, hemsk rent ut sagt. Hallen är ju det första man ser när man kommer hit så det ska bli kul att få den ljus och fin. När det är gjort så ska jag fixa bra och fin förvaring för allt skräp (läs skor, kläder mm i milioner).

Köket är typ mörkblått, sjukt fult det med. Vill ha ljust därinne, kanske en bruten vit eller nått, har inte riktigt bestämt mig än. Får se när målerifirman hör av sig så jag kan kolla lite färgprover och så.
Känns så underbart att äntligen ha gjort slag i saken, ska få fint fint fiiiint här hemma nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0