Pluggtorka idag...

trots att jag steg upp så duktigt klockan sju i morse så har jag inte fått någonting alls gjort. Istället för att plugga började jag att skissa av ett fotografi lite grann. Fastnade och började rota igenom mina gamla skivor istället. Nostalgi poppar nu för fullt "Absolut 1999". Massor med underbara nostalgitrippar :D

Rotade sen igenom min pappkasse med undanstoppade sommar och vår kläder och började längta alldelels tokigt efter att få sätta på mig mina små sommarklänningar igen.

Kom på att jag kanske borde äta nått annat än äpplen, mjölk med fullkornsflingor och varma koppen idag (till skillnad från de två tidigare pluggdagarna), och vispade ihop två formar med fläskpannkaka. Jag bytte helt ut vetemjölet mot grahamsmjöl så det ska bli mycket spännande att se om de är ätbara. Kanske är asäckligt? Den som lever får se som det heter...

Näpp, nu ska jag ta mig i kragen och bläddra lite i min kurslitteratur och se om jag kan hitta några bra citat att referera till...whish me luck!!!

Just ja, klockan tre ska jag på utvecklingssamtal på förskolan så jag borde nog verkligen sätta lite fart nu om jag ska hinna träna ikväll med. Har varit superduktig och tränat både söndag och måndag. Får liksom passa på när kiddsen är hos sin pappa. Imorgon är det jag som ska hämta girlsen från förskolan. Ska bli mysigt att pussa och krama lite på dem igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0