Mera monster än rar...

Idag har varit en pissdag rent ut sagt. Det var sista basgruppsdagen för året och den var om möjligt ännu tristare än vanligt. Till på köpet så är huvudet ännu dimmigare idag....näsan är som en jävla kran och hostan ligger och lurar i halsen hela tiden. Till på köpet så fick jag en jävla mensvärk som ett brev på posten med... :(
Idag har jag skällt och gnällt på folk helt utan anledning, förväntat mig saker jag inte haft rätt till och varit en allmän bitch helt enkelt. Skyller helt och hållet på pms,tröttkropp och nästäppa...men ändå.
Så ni som fortfarande tror att jag är en snäll tös, är hemskt välkomna hem till mig för att agera slagpåse och således kan ändra uppfattning illa kvickt.
Eller om ni känner er nära han där uppe och tror att ni kan utföra underverk, feel free att komma förbi och få mig på bättre humör...och...lycka till!!!

Kommentarer
Postat av: line

Krya på dig, hoppas att du snart känner dig bättre. Måste säga att det var kul att ses på bröllopet, synd bara att man inte hinner prata så mycket. Vi kanske kan ses när du är frisk. Har en jätte fin bild på dig och mig från bröllopet, och du som säger att du alltid blir dålig på foto. Ska försöka maila över den. KRAM!

2007-05-29 @ 22:19:11
Postat av: Liv

Åh , stackare! Det är helt okej att må piss vissa dagar. Jag hade en pissvecka förra veckan. Vila upp dig nu.

2007-05-30 @ 09:12:44
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: yllis

Line: Tack, och vad kul det var att få komma på erat bröllop, Ni var så fina och allt var så gott:) Maila gärna bilden, maila flera om du vill :)
Liv: Hoppas att din vecka varit/är bättre än den förra...jag mår mycket bättre idag faktiskt :)

2007-05-30 @ 14:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0