Måste berätta om MIN söndag....

Lä'mnade två glada töser hos en förskolekompis vid ett för att gå hem och göra just ingenting en liten stund. Bara jag och jag själv, just lovely!!!

Kl 14.00 var jag i Dojon för att lyssna på Per-polis föreläsning om nödvärn. Mycket intressant. Efter den följdes 1½ timmes skön träning med underbar energi på mattan...

In i duschen, på med lite fina kläder och smink för att efter en snabb Mc Chicken meny på Mcedonken möta upp papps, Anita, bror och syster vid konserthuset för att se på underbart roliga Gycklargruppens allra sista föreställning som grupp. Galet kul med gästartister som Nanne Grönvall, Mikael Nykvist, Södra bergens balalajkor, Thomas Bolme mfl...

"

Gycklargruppen, söndag 21 oktober 2007, kl 19.00


Konserthuset, Stockholm

Gycklargruppen firar 20-årsjubileum
Spiken i kistan - Sista föreställningen
Gycklargruppen tog Stockholm och övriga Sverige med storm, när gruppen satte upp genombrottsföreställningen Unplugged 1994.
Jubileumsshowen på Konserthuset kommer att bli en bombastisk och färgsprakande föreställning med godbitar ur de tidigare föreställningarna Nattvarieté, Unplugged, Hugo Berns Underbara Universum, Varieté Tracbac bl.a"

Jag skrattade så jag grät under hela föreställningen, samtidigt som det var med visst vemod man följde deras allra sista föreställning. Hoppas att de har en reunion show om tio år igen....då vet jag iallafall en som sitter i publiken med kramp i käkarna.....

image263

image264




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0