Mina små heavyrockers....

Jag och tjejerna var på releaseparty för "Tore and the no smokers" andra album "Rökfri värld" i torsdags.

Det var helt grymt, grymma låtar framförda av grymma killar. Hela konceptet är fantastiskt tycker jag. Hårdrockslåtar för barn, kan det bli bättre???

Vi trängdes med några hundra barn på Debaser slussen och headbangade (jo tack, härligt stel nacke igår vill jag lova), dansade, sjöng och däremellan tuggade i oss kakor som vi sköljde ner med Smakisar....

Tjejerna var eld och lågor och spelningen avslutades med att alla barn fick kort på bandet som de skrev sina autografer på...

Mira har nu bestämt sig...hon ska bli hårdrockare när hon blir vuxen och ha ett band med Robin. (En av killarna i bandet och tillika min vän)... Leia ska däremot köra lastbil med pappa :D Inte för att jag vet var det kommer ifrån, J kör inte lastbil :S
Men jag tycker att det är underbart att mina kräkrosa små prinsess-älskande pluttinutt skadade volangmonster har såpass coola framtidsdrömmar :D

image262




Kommentarer
Postat av: Liv

Yeey! Coola tjejer! :D

2007-10-21 @ 08:59:46
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: Yllis

Liv: Haha eller hur !!!:D

2007-10-21 @ 11:47:21
URL: http://www.barajaget.blogg.se
Postat av: Robin

Lastbil, det är ju skitbra då kan hon ju köra runt på bandets utrustning när vi ska dra på turne!!! Medan Mira å jag sitter och headbangar i passagerarsätet :P

2007-10-26 @ 19:49:33
URL: http://www.toreandthenosmokers.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0