Nej nej neeeeeeej........!!!!

Barnen fååår inte vara hemma och sjuka den här veckan :S Egentligen e det Johans vecka vilket skulle vara perfekt eftersom vi måste jobba med utställningen i skolan den här veckan. Men eftersom han ska operera bort halsmandlarna idag så har jag dem även denna vecka, sjukt dålig timing tyvärr :(

 Är långt ifrån klar med min tavla och vet ärligt talat inte hur jag ska hinna... hade verkligen behövt måla i lugn och ro hela dagen men istället så sitter jag här, helt tålamods och orkeslös med två gnälliga provocerande barn som inte kan hålla sams mer än två minuter åt gången. Lätt å måla då :S

Oooooj vad det e synd om mig ;)

Kommentarer
Postat av: Liv

Typiskt! Hoppad du hittar lite tid mellan varven. Tipsar återigen om det förträffliga i att köra dvd på högvarv ;))

2007-10-16 @ 20:48:31
Postat av: Yllis

Liv: Ja DVDn får snart brännskador e jag rädd...det positiva e att det var falskt alarm, tjejerna var inte alls sjuka, bara allmänt snoriga och morgontrötta så efter en helvetisk dag hemma var de tillbaka på förskolan igår igen...

2007-10-17 @ 10:41:26
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0