Som fint bubbel för själen...

Är det att cykla i blommig kjol längs med vattnet.

Jag skrev tenta igår, tror att det gick bra.

Jag har inte köpt nått busskort den här månaden, jag ska cykla längs med vattnet på Vera istället till skolan. Igår var första gången, det tog precis 48 minuter. Tänk så bra, när jag tar tunnelbanan tar det 1 timme nästan från dörr till dörr.

Vera är så fin och jag får sådana lyckobubblor i kroppen när jag cyklar, och att dessutom cykla längs Årstaviken från Skanstull till Hornstull är som en hel weekend på ett spa för själen!!!

Min nya fina kjol hitta Rebban bortslängd bland gamla utklädningskläder på sitt jobb. Jag la upp den en bra bit och sydde i en borttappad knapp. Nu är den urtjusig och jag ler när jag ser den!!!

image485

 Kalle tror att jag stulit den från Von Trapp barnen... kan ligga nått i det...

Kommentarer
Postat av: Karin Wallmark

Vad söt du är med alla kjolar och söta skor på alla bilder! :)
Låter härligt att cykla i stället för att trängas i t-banan.
Glad Valborg!

2008-04-30 @ 16:18:53
Postat av: Yllis

Karin: Tack :) Visst är det härligt... hatar trånga tunnelbanor med stressade sura människor som hostar en i nacken ;)
Hoppas du hade en fin Valborg och att du kommer och hälsar på oss i dojon snart :)

2008-05-01 @ 15:02:27
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0