Och så var det fredag...

Efter en halvtrist föreläsning och lite arbete med studentarbetslaget så blev det officiellt helg.
Jag startade ledigheten med 45 minuters jogging till elljusspåret, runt spåret och hem från spåret. Det var tungt. Jag springer visserligen tre ggr i veckan men då nästan uteslutande på plan asfalt.
Elljusspåret består av backe upp och backe ner, mest backe upp... det var jobbigt som bara den och trots att jag under flera backar var nära att ge upp så bet jag ihop och sprang på...
Nu är jag glad och stolt och det tycker jag att jag ska vara:)
Eftermidagen rullade på med en kompis till töserna här. Efter lek och ansiktsmålning åt vi en sen finmiddag bestående av falukrov i ugn och potatismos... det fina var alla ljusen vi tände i hela köket istället för lampor. Det är mysigt tycker jag...
Nu sitter jag och kidsen i soffan och gluttar på Lets dance... det e lugnt och mysigt, men en öl skulle sitta fint... men när skulle den inte det liksom :P

Trevlig helg på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0