Positivt idag...

Tjejerna förstår att jag är sjuk och bråkar inte mer än nödvändigt...

Jag orkade efter lite sällskap av Debbie och ett par glas blåbärssoppa packa ihop paketet som skulle tillbaka till Ellos och tom lämna in det på "posten"...

Jag får uppmuntrande samtal och sms från snälla vänner som bryr sig...

Barnen har tittat på film sen de kom hem, tacka vet jag färdiga köttbullar och makaroner... tom tomater fick de... såna där små gula som vi kallar lyckotomater... Frukt fixade de själva när de kollade film... och jag sov... frossa och skakningar i sängen under dubbla täcken, i dubbla brallor och dubbla ullklänningar.

Nu ligger töserna i sina sängar och lyssnar på "Barnen i bullerbyn"... gullungarna protesterade inte ens när jag sa att jag inte orkade läsa för dem idag... Tänk vilka fina barn jag ändå har :)

Snart sover de... och jag med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0