Seminarie idag...

då såg jag ut såhär...
Plus ett och annat ytterplagg då...
image375

Kommentarer
Postat av: Katta1

Visst är klänningen lik den du köpte på halva rean på Lindex? Hur gjorde du med den? De är i vilket fall ursöta båda två! Och passar dig!

2008-02-08 @ 14:51:21
Postat av: Yllis

Katta1: Jo den påminner lite kanske... fast mest färg och a-linjen tror jag... Båda känns ju väldigt jag, så lite samma stil är det nog...hmmm den ja, den hänger orörd i garderoben... nålen i symaskinen gick av när jag sydde en klänning till Leia och jag hade visst inga fler hemma... kanske borde köpa det och fixa klänningarna kan man tycka ;)

2008-02-08 @ 15:22:39
URL: http://www.barajaget.blogg.se
Postat av: Ancha

Får man svära på din blogg? Om inte så får du radera det här:
SATAN och JÄTTEFAN vad fin du är i den klänningen!!! Fan yllis, (obs: ta inte detta som ett övergrepp) jag önskar nästan jag vore lesbisk, eller bi åtminstone. Vilken kanontjej du är, klockren!

2008-02-09 @ 11:40:25
Postat av: Yllis

Ancha: Hahahaha svär på du, det får man absolut göra härinne ;) Speciellt när man avslutar med att säga så snälla grejjer som du gör :) Tack vännen, du är då för rar!!!

2008-02-09 @ 11:53:25
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0