Buzzador och fiiiina toppen!!!

Paket är alltid skoj. Idag fick jag två.

Paket nummer 1 kom från Buzzador och innehöll 16 portionsförpackningar färdig soppa från Campbells. Fyra olika smaker med fyra förpackningar av varje. Tomatsoppa, 7 grönsaker, Solmogna grönsaker och Jordärtskocka. Tänk så bra, nu kan jag muta till mig nya vänner i skolan genom att bjuda på lunch ;)



Paket nummer 2 kom inte helt otippat från HM med min högt efterlängtade fiiiina topp. Nu tror jag återigen på kärlek vid första ögonkastet. Den är alldeles ljuvlig och gör mig lycklig ner i tårna. Om klädesplagg kan ha den inverkan på en så måste ju shopping vara gott för själen tycker jag ;)

 


Kommentarer
Postat av: Hemmamamman

Ja, DEN var ju superfin!!! *kilar genast in och kikar på HM*

2008-01-31 @ 21:33:53
URL: http://hemmamamman.blogg.se
Postat av: Debbie

Hihihi.. den e supersöööt :D bra, då lånar jag den sen då ;p

2008-01-31 @ 22:32:45
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Torhill

Den e snygg :)
Får jag fråga dig, har du fått flera paket från Buzzador ?? Jag fick 1 tidligt höstas, sen har jag inte hört nåt.

2008-01-31 @ 23:35:10
Postat av: Kicki

Men så bra, då kan ju du få bjuda mig på soppa, för det är nämligen det enda jag kan äta... Hatar soppor efter denna månad, men jag måste ju få i mig något. Blusen/tuniken har jag också spanat på och den är hur söt som helst. Vi har fett lika smak *haha*.

2008-02-01 @ 09:23:41
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Yllis

Hemmamamman: så underbart med alla nya fina vårkläder tucker jag :)

Debbie: Hahaha gör så sötnos!!!

Torhill: mmm visst e den fin :) Jag gick med i Buzador i höstas tror jag. Innan jul nån gång fick jag sjukt mycket halstabletter, sen har jag fått ett erbjudande om nån nätpoker, men den anmälde jag mig inte till...

Kicki: åh vännen... tycker så otroligt synd om dg som bara får äta soppa. Du är så välkommen över närhelst du vill så kan vi sörpla soppa och prata kläder ;)

2008-02-01 @ 19:52:37
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0